mandag 18. april 2011

Saaaavalen!!

Da er vi tilbake igjen etter en fantastisk helg på Savalen med svigers og mamma + pappa. Finnes ikke noe som er så godt som total avslapping, deilig mat, SPA behandlinger og basseng. Vi har virkelig kosa oss fra vi kom til vi dro.
Savalen kan trygt anbefales dersom man ønsker en ROLIG og avslappende helg. SPA avdelingen var helt suveren, og både føtter, nakke og ansikt kom ut derfra glødende og polerte. Maten var nydelig, og samboer tok en 5 runders lunch på lørdagen (jeg lå ikke langt bak jeg heller, men det høres så mye bedre ut at det var samboer) Bar i bassenget er noe jeg ikke klager på. Boblebad med en iskald øl er akkurat hva jeg liker.

Noen minus kan jeg kansje trekke frem for å gi dere en reell beskrivelse av turen:
Vi hadde planer om å tilbringe fredag og lørdag kveld på hotellet i hotellbaren, for der skulle det være levende musikk. Mannen som møtte oss på scena, var dessverre ikke veldig god i norsk - ei heller var han god til å synge. Han kan faktisk UTEN TVIL sammenlignes med selveste Eilert Pilarm: (vær så snill og trykk for en unik opplevelse dersom dere aldri har hørt om godeste Eilerte`n før)

Sangene som ble spilt var :  fugledansen, mari du bedåre, release me, ei krasafaren steinbu, jag trodde ãnglerna fans, OG IKKE MINST : "syng syng syng og vær glad - syng med den stemmen du har"

Oki, vi måtte faktisk gå - mest fordi jeg fikk latterkrampe, og pappa som satt LIVREDD i tilfelle han måtte danse til dette her. Når samboer gikk i baren for å spørre litt om hvor lenge han skulle spille -var faktisk svaret at han var leid inn IKKE MINDRE enn både fredag og lørdag. 
Og for å si det sånn : han hadde ikke lært seg noen nye sanger innen lørdagskvelden.

Rommene vi bodde på, var nok heller ikke mye å skryte av. Jeg fikk følelsen av at vi bodde på et alders- og sykehjem. Sengene manglet kun sengehest, og jeg var ganske sikker på at det var noen som kom til å gå nattrunde. Innredningen var fasinerende stygge, men dette la INGEN demper på en flott helg.

Noen som kan tenke dere mitt latteranfall da jeg oppdaget badet på rommet???



Men som sagt : Eva har hatt en deilig helg, med et veldig behagelig selskap. 
Godt å tilbringe tid med nær familie, og bare kose seg.


1 kommentar:

  1. Heldiggris!! Kunne godt tenkt meg en spahelg jeg også!
    Bra dere har kost dere max, til tross for fugledans og pissegult bad:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...