mandag 4. april 2011

Hva har du i veska??

Forrige uke var jeg på kurs noen dager. Jeg er ganske glad i kurs og undervisning. Savner litt å gå på skole kjenner jeg.. Få faglig påfyll og kunne sitte passiv og bare ta i mot!!

Back to poenget.......dag to, ble litt ekstra hektisk fordi jeg måtte snu på vei til kurset (himmel, dere kan da ikke forvente at jeg skulle huske kursheftene sånn helt uten videre) så jeg kommer litt heseblesende inn på kurset et par minutter før det starter. Virrer rundt som jeg pleier å gjøre før jeg finner plassen min, og drar opp veska mi.

Det er der jeg knekker sammen i latter....for i min veske finner man helt vanlige ting som lommebok, mobiltelefon, KURSHEFTER, lipgloss, kulepenner, småmynter, almanakk osv.


Men ikke nok med det,
i bunn på veska mi, finner jeg:


EN SVART DAMESOKK!!!!!!!





Ikke spør!!!!! Jeg aner rett og slett ikke!!! 

6 kommentarer:

  1. hehe kanskje det var sokkenissen som mistet den oppi der når han var inni vaskenmaskinen for å stjele sokker;)

    SvarSlett
  2. hihihi jahhh der har vi en mulig forklaring ja!!

    SvarSlett
  3. Hmmmmm..... Jeg bruker ikke veske jeg, men jeg gjør noen tapre forsøk inne i mellom. Og da har jeg innen første butikk klart å få alt ut av veska og ned i lomma igjen, med tom veske over skuldra..... Tror du det finns håp om at jeg blir bedre en gang?? Håpløst tilfelle ;)
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  4. Haha Elisabeth, du har bikka 30 - så NEEEI det er ikkeno håp for deg :P
    Du får øve med klær uten lommer i et par dager..evt gi tapt for veske-kampen!!

    SvarSlett
  5. haha når ej las innlegget forsto ej ikkje korfor det va sokken du va forundra over å ha i veska, når ej las feil almanakk og trudde der sto salmiakk!! det måtte no vere 10 gonga meir unormalt å ha i veska si tenkte ej..

    men ja.. ka ej he i veska mi.. akkurat no er det 1tonn med skulebøker, 1stk Keith Richards biografi, en isklar flaske og en penn frå Big Horn SteakHouse :)

    SvarSlett
  6. HAHAHA jahh salmiakk er mer unormalt enn en sokk ja. Skjønner godt at du ble forvirra!!! Men hallo, SALMIAKK????? Så forvirra er til og med ikke JEG Irene :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...