lørdag 9. april 2011

Nese-dunk!!

Jeg klør i nesa!!! Rett og slett!!

Ikke sånn på nesetuppen eller på siden - jeg klør veldig LANGT INNI NESA!!! Hvordan løser man slike ting uten å være en gris???

Siden jeg nå er hjemme alene, så hadde jeg tilgang til snytepapir og nesepelling + håndvask!! Men det gjør man jo da ikke i offentligheten. Jeg prøvde først et lett nesedunk på utsiden av det området som klødde, men uten noe resultat. Det klødde akkurat like mye.
Jeg prøvde å lage nese-strekke-grimasjer for å se om det funka, men nei - ikke!!!
Det funka litt når jeg tok hendene på utsiden av nesa og lagde sirkelbevegelser - men fortsatt var jeg ikke helt fornøyd.
Hvor rart ser ikke dette ut dersom jeg stod i en gruppe folk og snakka, og satte i gang med mine sirkel-massasje-bevegelser!! 

Det som er rart og flaks er at jeg faktisk aldri har fått helt akutt nese kløe når jeg står midt blandt folk - vil det si at kløing er psykisk betinget??? Finnes det en diagnose i ICD-10 vedr hjemme-alene-nese-kløe???

Pokker, jeg kom ikke frem til et eneste svar.....og nå klør jeg på kne (men det er lissom ikke like tabubelagt)

1 kommentar:

  1. He he..Ser at nesekløing kan være problematisk ja...Du får klø litt utpå nesen om du klarer hvis det blir for ille:)
    Ha en fin lørdag med eller uten kløing:)
    klem Julie

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...