onsdag 6. april 2011

Å få sanger på hjernen

Det er vel noe vi ALLE opplever innimellom. Den ELENDIGE pizza reklamen på TV, eller en julesang eller en annen sang som du ikke får ut av hodet - som du bare synger halve refrenget på gang på gang på gang på gang på gang. Jahhh akkurat DET skjer veldig ofte med meg.

Men i huset her, så finnes det to energiske 5-åringer som er utrolig glad i musikk. Når DE får dilla på en sang, så spilles den på repeat i det uendelige. Noen som kjenner seg igjen??? Det er her min noe uvitenhet vedr. barn kommer inn. For første gangen dette skjedde sa jeg "Dette går fint, vi bare pøser på med den sangen hele tiden, så blir de nok lei snart"
SÅ FEIL KAN MAN TA!!!!!

Pr i dag, har jeg et meget intenst hat forhold til diverse kaptein sabeltann sanger, waka waka med shakira. Og den sangen jeg hater mest over alt annet er BAD ROMANCE - med lady gaga.

For dere som lurer 
- DET ER IKKE MULIG Å FÅ UNGER LEI PÅ EN SANG!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hehe, det fikk jeg smertelig erfare selv i helga. Var ute og kjørte bil med nevøen min og han måtte høre "Bygge Bob" på repeat x antall ganger. Etter 20 ganger på repeat fant jeg ut at det var bedre å høre på litt sutrig enn å holde ut med enda flere runder med "kan det fikses, KLART DET KAN!"

    Du er aktiv på blogginga! Artig å sniktitte på hva som foregår i Eva's verden! ;)

    Klem fra Lise Marie

    SvarSlett
  2. Liker bad romance jeg... hmmm
    lady gaga <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...