onsdag 7. september 2011

Batmankake

Asså, jeg liker å bake - men noen ganger må jeg innse at jeg ikke helt har det talentet som jeg skulle ønske. Som jeg har skrevet tidligere, så skal det IKKE stå på utstyr eller innsats, men det er rett og slett det at jeg ikke er så flink til å bake som jeg gjerne ønsker.


Når gutta i huset fylte 6 år og fikk spørsmålet om hva slags kake de ville ha. Så var svaret IKKE sjokoladekake eller muffins. Neida, svaret var spontant BATMAN-KAKE!!!
Åhhhh kjære salamander.....BATMAN???? jeg gjentar BATMAN!!!!


(og til alle dere som nå slenger ut et lite pfffst og trekker på skuldrene, så GOOD FOR YOU) 


Neida, gutta ville ha batmankake - jeg ville servere gele.


Det ble batmankake.


Oppskrift som følger:

  • 1 pk Toro langpannekake som samboer lager og steker i 2 runde former
  • 2 spiselige batmanfigurer bestilt HER
  • enkel smørglasur laget av smør, melis, kakao og litt kaffe
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 Jahhh dere trodde vel ikke at de kunne få EN kake???? Hallo, de er tvillinger og skal selvfølgelig ha TO kaker. Jada - jeg har skjønt det nå!!!

Asså dette sukkerpapir-motivet går fint ann å spise. Smaker ikkeno, men var litt tykkere enn jeg hadde trodd. 
Var lett å legge på, og om man ikke har lyst til å spise det, så kan man bare plukke det av igjen.
Jeg fikk også med 3 små papir som passer til muffins.
Disse ligger nå i skuffen klar til samboer blir 34 år hihi.


Apropo.....han er nå ganske så flink asså!!!
Ikke nok med at han måtte bake kakene......han prøvde seg også litt på pyntingen
(skal sies at han ble fort lei, men han prøvde i alle fall)

2 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig! Takk for at du tipset Eva. Selv om det er et par måneder igjen til Alexander har bursdag så har jeg en mistanke om at bursdagskake med Postman Pat eller Racerbilen Rorri kan bli en suksess:)

    Takk igjen for at du tipset!
    Klem Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hmm... Lurer paa om jeg kan faa tak i dette med Justin Bieber, Lady Gaga, Michael Jackson eller Black Eyed Peas motiv ogsaa??? Syns du legger lista höyt for oss som kommer etter!!

    Uansett, syns du/dere er kjempe flinke :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...