torsdag 28. april 2011

Prinsesse Eva

Da jeg var liten, var planen min å bli PRINSESSE!!
Jeg skulle ha råååsa kjoler med puffarmer og krone -tiara!! Faktisk fant jeg en flott prins, men siden prinsesser er nydelige, grasiøse og vakre (jeg har sett Madelen fra Sverige nemlig) så skjønner jeg at jeg nok ikke kan inneha noen form for prinsesse-tittel.

Status presens:
- Jeg har på meg en utvaska stygg joggebukse
- Orange topp som IKKE får frem min nydelige fiskepuddingfarge
- Håret er i en tull midt oppå hodet
- Usminket (eller dvs noen rester fra i går sitter sikkert på)
- Leggene burde vært barbert
- Et par øyebryn burde vært stylet
- Frisøren burde i alle fall vært besøkt



Men heldigvis er det INGEN som tar bilde av meg og legger det ut på nettet eller i Se og Hør. Ingen som forteller at vekta mi har gått opp, ned, bort eller vekk. Ingen som lurer på om samboeren min er utro, eller om jeg har en romanse på si. Ingen klager på varene jeg la i handlevogna - om de var sunne, fornuftige og gode. Ingen som klager på om jeg dro på hytta i påska, når jeg burde representert noe ett helt annet sted. Ingen som ser i sømmene på vennene mine eller familien min.

Sender en liten tanke til alle prinsesser i verden, og tenker at - om dere har lyst til å ta en SLÆKK DAG hos meg, så er dere velkommen. Jeg lover å ikke ta et eneste bilde, vi kan spise møkkamat og drikke Cola. Vi kan se søppeltv og om du vil PROMPE høyt, så skal du faktisk få lov til det også!!

Takk himmel, for at jeg ikke er en prinsesse!!!!
Men kun heldig så jeg fant drømme-prinsen

2 kommentarer:

  1. Jeg ler så jeg griner,- igjen!!!! Du er rååå, dødsrå:):):)
    Jeg hadde forresten en stooor drøm om å gifte meg med en prins, og han het Håkon;) Jeg levde i håpet lenge om at han skulle oppdage akkurat meg, men nei da.... Nå, "noen" år senere, tenker jeg at det kanskje er like greit. Tenk deg krompen på slektstreff i Degerneshallen. Det hadde vært noe det.....
    Jammen bra for oss Bøejentene at vi var så heldige og kapre oss våre egne prinser:) Ja, sånn kan det gå!

    SvarSlett
  2. hehe..fantastisk! Vi har det godt;) Stakkar prinesesser og andre pr-kåte mennesker

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...