søndag 24. april 2011

Svart belte i Nugatti!

Jeg ELSKER sjokolade!!! I desperate stunder går til og med kokesjokolade ned på høy kant. Overraskende nok er jeg ikke så glad i sjokoladepålegg av div slag - jahhh sjokkerende rett og slett.
(stabburet.no)


I den forbindelse har jeg tydeligvis misset en del av sjokolade-pålegg-utviklingen som har foregått den siste tiden. 

Da to stk 5-åringer fikk spørsmål om hva de ønsket til pålegg som vi kunne kjøpe i butikken, fikk vi svaret NUGATTI ( noe som absolutt ikke var overraskende)
Men ikke nok med at de svarte nugatti - ikke tro at de ønsket samme type Nugatti. NEEEIDA, en skulle ha blå Nugatti, og en Hvit!!
Ehhh HÆ??? sier jeg....blå og hvit??? Finnes det ikke bare en sånn vanlig nugatti da, og en ny type som  lissom skal smake som smash (husker nemlig reklamen, og siden jeg ELSKER smash så måtte jeg prøve denne nugattien også - men ble nok litt skuffa)

Jaja, på butikken finner jeg i alle fall ut at Eva er totalt uvitende om utviklingen på Nugattifronten. Jeg telte ikke mindre enn FEM ULIKE TYPER NUGATTI!!!! Hvor har jeg vært de siste årene?

Vi fant :

  • Vanlig Nugatti - rød
  • Nugatti med mindre sukker - Hvit
  • Vanlig Nugatti med chrisp - Rød med noe ekstra på
  • Vanlig Nugatti med luft - Blå
  • Nugatti med salt og sprø mais - Gul


Hvilke flere påleggsutviklinger har skjedd uten at Eva har fult med????? Hva skjer??? 
Finnes det leverpostei med honningsmak?? Har det kommet grønne egg???? 
Finnes det salami med sjokoadesmak???

HJEEELP EN UVITENDE HANDLER!!!

1 kommentar:

  1. Ha - ha, hærlig innlegg. Jeg må bare innrømme jeg har falt av lasset for lenge siden når det gjelder nugatti ser jeg. Nugatti med luft i!! Den var meget intersant!! Hvordan i all verden virker den ??? Ønsker deg fortsatt god påske de siste dagene, vi får nyte de FULT UT!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...