fredag 9. september 2011

Handy"man" Eva??

Godbilen min har ehh....hatt noen humørsvigninger i det siste. Ut fra ekspertens utsagn (altså samboer ) så har batteriet levd ferdig det livet den var ment å leve. Og før samboer dro på jobb (og ble borte i 2 uker) så ble nytt batteri bestilt.

Etter jobb på torsdag dro jeg derfor lykkelig innom bensinstasjonen for å få ordnet dette. Bak skranken sitter ikke mindre enn 3 menn (skranken var særdeles liten, så jeg var egentlig imponert over at alle fikk plass bak der) Jeg legger frem mitt ærend, og mann nr 1 svarer så blidt at "Joda, batteriet ditt har kommet"

Jeg viser frem mitt største colgategliz, og spør pent om det tar lang tid å få ordnet dette, hvorpå mannen lettere overrasket svarer "åhhh trenger du hjelp til å bytte batteri???"


SER JEG UT SOM EN SOM KAN BYTTE BATTERI KANSJE?????
 PÅ BILEN???? EN RAV 4??? 

Litt småsjokkert får jeg nikket frem et "ja takk, det hadde vært fint"
8 minutter senere kan jeg sette meg inn i bilen min, som nå har fått NYTT batteri.

Så nå sitter jeg her da og lurer veldig:
a) han mener jeg er maskulin og kan bytte batteri selv (til tross for at jeg faktisk hadde hengende øredobber  
    og klikk klakk hæler den dagen)
b) han mener jeg BURDE kunne bytte batteri når jeg kom hjem, for tydeligvis henger kjeledressen min på
    knaggen
c) og det er her jeg lurer veldig : kansje jeg egentlig KAN bytte batteri selv, men at dette er en fortrengt
    kunnskap????

Jeg kan i alle fall ikke skønne hva annet det kan være ;) naturlig nok vet mannen i skranken at samboer er på jobb i 14 dager. DET er noe alle burde vite!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...