tirsdag 5. april 2011

Ubrukelige mote-tips

Siden jeg IKKE er mote-ekspert, rik eller designer - så ender jeg ofte opp med å kjøpe klær jeg er konfortabel i, som jeg liker og som jeg har sett på andre. Jeg er ikke veldig tøff, så ikke umulig at jeg kan dukke opp med fjor-årets mote - da har det lissom gått så lang tid, at jeg har vent meg til klærne. 

Men nå vurderer jeg virkelig å kjøpe meg noe nytt og flott, og nedenfor finner dere et par klær jeg har sett på i det siste. Hva synes dere for eksempel om:


Faksimile: Hoodthong.com.


  ELLER DENNE?? 
(Foto: www.smoothgroovedesigns.com)
Den siste der vet jeg ikke helt hva jeg skal kalle - camel-toe-spoon???

Er det rart jeg ikke alltid skjønner meg på mote???

5 kommentarer:

  1. Når det kommer til mote så er det mye fint der ute, men også mye rart skjønner jeg. Holder megtil fjorårets mote enn så lenge jeg.

    SvarSlett
  2. Kjøp hettetrusen, go go GO! hehe.. kjempe lekker;)

    SvarSlett
  3. Katrine Helen - kjøper med til oss begge jeg da????? hihi

    SvarSlett
  4. ja!! så kan vi ha matchene hettetruse..hehe ;)

    SvarSlett
  5. Praktisk!
    Klem Heidi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...