torsdag 7. april 2011

Pappa`n min er sterkere enn pappa`n din!!

Asså jeg har vært pappajente siden jeg ble født. Det finnes INGEN i verden som pappa. Pappa kan faktisk ALT han! Ingen som kan lage restemiddager som han, eller lage pølse-brød (brødskiver med tomat og falukorv som var sommermat da jeg var liten)

Pappa kan bygge hus, male, skru og reparere. Han kan løfte verdens tyngste stokk, kjøre båt og bil.

Jeg husker at jeg krangla med nabogutten da jeg var liten, og ennå husker jeg at jeg hyyyla og virkelig skulle sette han på plass "Pappan min er så myyyyyyyyye sterkere enn pappa`n din"

Jeg har fortsatt verdens beste pappa. Han lager fortsatt verdens beste restemiddag, pølse-brød. Han skrur, snekkerer, maler og kjører bil. Jeg har nok kansje innsett at han ikke kan absolutt alt, og han nok kansje heller ikke er verdens sterkeste.

Men jeg er helt overbevist om at:

Pappa min, han er verdens beste pappa for meg!!!!



(en slik burde jeg sikkert kjøpe til han, finnes på http://www.button.mystore.no)

3 kommentarer:

  1. Min pappa var også mye sterkere en alle andre sin, og kunne lett banke pappaene til alle de andre ungene i byggefeltet ;)

    Tror de fleste er enige om at sin pappa er verdens beste, for dem:)

    Synes du skal kjøpe en sånn til pappaen din, høres ut som han fortjener den:D

    SvarSlett
  2. Så utrolig hyggelig å lese:)At du har vært pappa jente har jeg jo alltid visst, men visste ikke om onkels hemmelige sommermatoppskrift;) Den må prøves;) Kjøp en sånn til pappa´n din du! Så må jeg jo fortelle deg at jeg alltid har hørt at han er super smart da! Det har mamma sagt;)Heldig er du, som har en så snill pappa:)

    SvarSlett
  3. Eg har jo au ein slik pappa... MEn han sa det så fint sjølv her når eg ringte han om noen rare lyder i bilen..."Du og søstra di,trur at eg æ et orakel, men det er eg faktisk ikkje..." Hehe...da måtte eg le litt...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...