torsdag 14. april 2011

Terning terning på bordet der, hvem er den dårligste taperen i landet her?

Jahh jeg vet hva dere vil si :
"du har blitt 30 år nå Eva, du kan ikke lenger være en dårlig taper" 
Men vettu - JEG ER DET!! 
Det er da ikke noe jeg ønsker å være heller. 

Forstå meg rett, jeg bryr meg ikke om når jeg taper i kortspill, stigespill eller slike ting. MEEEN når det kommer til spill som går over litt tid, kansje noen strategispill eller slike ting. Åhhh himmel - jeg er ubrukelig.
Når jeg ser jeg taper, eller at noen andre plutselig tok litt innersvingen på meg - så kjenner jeg at blodtrykket stiger, og jeg ønsker å klype vedkommede bitte litt. 


Jeg prøver virkelig å skjule det asså, så jeg VET at jeg ikke burde - men det må være noe genetisk eller slikt (bortsett fra at pappa og mamma aldri har brydd seg døyt om vinnere/tapere - så det må være fra en annen del av gen-familien)

Men jeg spiller, jeg smiler, jeg kaster terning!!!

PS det som kansje er det aller verste - er at jeg blir fryktelig slem når jeg vinner også :( 
Snakk om å gni det inn for alle de andre!!
Jeg burde derfor alltid komme på 2.plass. Da er det ro og harmoni i hjemmet!!


3 kommentarer:

  1. Hehe..du kan ALDRI spille spill sammen med samboeren min isåfall. Han vinner nesten ALLTID er er fryktelig dårlig taper, og en ENDA dårligere vinner..hadde blitt krig i heimen!;)

    SvarSlett
  2. Åhhhh!!! Det RISK spillet burde me hatt ein runde med att snart! Eg er klar!!! Og eg skal takle det når DU taper!!!haha....

    SvarSlett
  3. Hehehe Unni, vi har noen timer med Risk spilling ja :)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...