fredag 29. april 2011

Alt går i grisen!


At jeg er MEGET glad i mat, har nok aldri vært noen hemmelighet. Jeg er relativt alt-spisende, noe som både er en fordel og en ulempe innimellom. Noen ganger hadde det vært greit å være bitte litt kresen. Men det er jeg nå i alle fall ikke.

Her har dere ting jeg liker ganske så godt:

  • Blodklubb, blodpudding
  • Lungemos
  • Smalahove
  • Fiskelever
  • Oksetunge
  • Lutefisk
Så - har dere noen utfordringer til hva jeg 
skal prøve neste middag???


Har også et par ting til jeg ikke er så glad i:
rosenkål
jarlsberg ost
kaviar
og ikke minst TACO :P

2 kommentarer:

  1. Du må prøve haggis, det er litt av en opplevelse;)
    Saueinnvoller kokt i sauemagen i 5 timer..naaam;)

    SvarSlett
  2. Hmm du spiser mye rart ja! - trude-

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...