torsdag 14. april 2011

Tango på butikken!!

Opplevd det??? Du går imot en fremmed person, og begge går rett på. I det dere må velge side, går dere begge til venstre og så til høyre. Ender med en overdrevent bevegelse til en side, slik at man får passert hverandre. Egentlig ser det ut som en elegant håndballfinte!

Neste gang skal jeg ikke velge side - jeg skal gå rett på og vise hvem som er sjefen på Rema 1000 ja!! Når jeg har klart å komme meg forbi "udyret" skal jeg strekke hendene i været å rope energisk "Jeg vaaant - loooser"

Skal i alle fall tenke det!!!

3 kommentarer:

  1. hahahaha :D bilde i hodet, bilde i hodet :D

    SvarSlett
  2. Hehe jeg danser alltid tango på butikken;)

    Synes du skal rope det neste gang..hehe:)

    SvarSlett
  3. Tenker det hadde vært knallgøy. En litt fisefin frue og meg i duell....LOOOOOSER!!! HEHEH

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...