søndag 24. april 2011

Trekning!!


Svarene er selvfølgelig:

  • Jeg har bodd i Bronbakklia i Hedalen i Valdres
  • Pippi var/er min store helt
  • Og tante Lisa er tremenning til sine egne barn - sånn blir det når man gifter seg med søskenbarnet til sine foreldre.

Siden jeg ikke bryr meg om feil svar, så trakk jeg tre vinnere uansett om de hadde alle rett eller ikke. Jeg brukte random.org slik at det ble HELT rett :)


De 3 heldige vinnerne av min super-spennende etter-påske-give-away ble:

  1. Renate Loktu Sandvik med 2 av 3 rette
  2. Kate Elin Hatlestad med 3 av 3 rette
  3. Unni Bredesen med 3 av 3 rette

Tadaaaaaa- overraskelse kommer i posten etter hvert!!!!! Må bare se hva av påskegodtet jeg har spist opp først, og hva som er på tilbud på Rema........ :P

Ha en flott kveld 

1 kommentar:

  1. Pokker, jeg glemte helt å melde meg på før jeg reiste på hyttetur!
    Jaja, gratulerer til vinnerne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...