søndag 17. april 2011

Let - og du skal finne!!

Etter en liten titt på internett, kan jeg konstatere:
 = DET FINNES MANGE UNIKE 
MENNESKER RUNDT OMKRING!!

Det som er fint med disse unike menneskene, er alt de legger ut på nett - både av informasjon, bilder av seg selv eller andre ting. Her har jeg samlet et knippe unike bilder som gjør meg litt flirfull i alle fall. Hva synes dere:

Hmmm kan alle lese det jeg skriver på facebook?????


Hehehe - 



 Dette skjer ofte når jeg flyr fra Værnes til Rygge:


 "Så stod jeg i dusjen, og spiste en KJEKS - da hørte jeg plutselig..."



Litt høy lyd her, så jeg demper lyden av et pistol-skudd med å stikke en pistol i øret:


Sinna katt:


"Nesten" romantisk Titanic scene

Ehhmmmm


 Søøøt:


1 kommentar:

  1. Hei, Takk for koselig hilsen. Herlige bilder du viser:-) Påskeklem Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...