tirsdag 12. april 2011

Jeg vil også være søt!!!

Når jeg ser på facebook, har jeg nå oppdaget et nytt fenomen. Asså, jeg kommenterer også villig vekk bilder når folk legger det ut.
Men jeg har oppdaga at når de litt unge jentene legger ut et bilde av seg selv, så får de 198 kommentarer som følgende : søta, sexy, pena, fina, supersøta, supersexy etc.

JEG VIL OGSÅ FÅ SLIKE KOMMENTARER!!!!!!!!

Siden jeg ikke er så sjenert av meg, så legger jeg herved ut et bilde, og ønsker også at dere legger inn en kommentar nederst om hvor nydelig jeg er. 


På forhånd takk!!!

12 kommentarer:

  1. Haha....tja har vel i grunn sett penere bilder av deg Eva Renate..... Men vakker er du, og søt...... osv osv..........

    SvarSlett
  2. Du har et nydelig smil! hihi ;)

    SvarSlett
  3. Sexy!
    Nydelig!
    Vakker!
    SØØØT!
    HErlig!!!

    SvarSlett
  4. Åhhh se her - selvtillitten bare stiger til topps her nå!!!

    SvarSlett
  5. EVA du er så utrolig vakker! :D
    Mari-Ann

    SvarSlett
  6. Eva...det her minner meg om nydelige bilder på MMS ein sein kveld i Lillehammer;o) Ingen ting er som å få ei nattamelding der Eva sender bilde av seg sjølv... Du er bare HERLIG SØT!!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...