mandag 25. april 2011

Handleliste

Jeg er en trofast venn mot handlelister!

Jeg liker lister generelt også  - jeg/vi har lister for vårprosjekt, sommerprosjekt, pakkelister
......jahh og jeg skriver handlelister.
Her om dagen skulle jeg på butikken, og lista mi var klar - full kontroll på hva jeg skulle handle
 (jeg hadde arbeidshelg, og tilbragte masse tid på jobb, så det er derfor lista er møkk-kjedelig)


Handleturen gikk som smurt, kommer hjem og setter på plass varene. 
Tilfeldig denne handleturen så tok jeg med med kvitteringen, noe jeg mer eller mindre aldri gjør. 
Og det er da jeg oppdager:
HVORFOR I ALL VERDEN SKRIVER JEG HANDLELISTE????

Jeg har dessverre ikke bilde av varene eller kvitteringen, men dette kom med meg hjem fra butikken

Agurk
Brokkoli
Salami
Popcorn
Jasmin ris
Smash  
Kaffe
Boller med sjokoladebiter
Soyasaus
Knekkebrød
Melk
Taffelvann
Karbonader
Pizzasaus
Dopapir
Tyggegummi
Dusjsåpe
T-lys

Lista mi består av 10 ting. Jeg kommer hjem fra butikken med ca 18 ting
 (har helt sikkert glemt noe, som ikke er skrevet opp ovenfor) og fra lista har jeg klart å handle 3 ting!!

Med lista i lomma, klarer jeg å glemme 7 ting!!!
Hva skjer a??? 

Godt butikkene har åpent igjen til uka!!!

1 kommentar:

  1. Hehe nettopp derfor SLUTTET jeg med å skrive handleliste. Og vist man handler på tom mage, kan jeg love deg at det ikke bare er 8 ting mer en planlagt som blir handlet..da blir det plutselig veldig dyrt og gjerne usunt;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...