tirsdag 12. april 2011

Kan noen lære meg å lukeparkere??

Jeg ser på meg selv som en stødig bilsjåfør, jeg synes jeg leser trafikken godt, holder meg greit innafor + - fartsgrensa og klarer å vurdere egen kjøring. Så jeg er nok en helt ordinær sjåfør.
Men jeg klarer ikke lukeparkere!! Eller, jeg selv mener jeg klarer det - men sist jeg "lukeparkerte" og stolt triumferte dette for passasjerene, fikk jeg en kald dusj tilbake:
"Eva, når luka er på størrelse med en fotball-bane, så kalles det ikke å lukeparkere"
Men himmel, jeg både kjørte fremover og rygga bakover jeg - så jeg NEKTER å ta til meg kritikken.

Men når det kommer til slike bitte bitte små plasser, som det kansje kun er plass til en legobil inni - der sliter jeg myyye mer. Det finnes ikke noen logisk sans i min kropp/hjerne som mener at bilen min skal få plass (jeg tror nemlig selv at jeg har en superstor bil) Så jeg nekter og påstår bastant at plassen er for liten. Før jeg får sukk for meg, kommer det et monster av en annen bil - vrikker litt på ræva og glir fint på plass på den BITTE LILLE MICROPLASSEN.

Kan noen ta et kurs med meg, eller lære meg det??? Ikke at det ofte er et enormt behov for lukeparkering på Frøya, men jeg tenker at det er viktig å være forberedt. Man vet aldri hva som skjer fremover, og da skal jeg og speiderne være beredt.

Så - hvem tar på seg oppdraget???

1 kommentar:

  1. OMG!!! han hadde flyttet inn på vaskerommet ditt sporenstreks!!! og der hadde han blitt:))) du har en herlig blogg forresten;)
    klem fra oss...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...