tirsdag 26. april 2011

Kan folk la meg få være morragretten i fred????


Samboer er en slik : sove som en stein - klokka ringer - "suuugar in the mooorning" type.
Jeg derimot : sove lett - klokka ringer -Eva trøtt - trenger kaffe - drar på jobb - VÅKNER!!

Forrige uke stod et stk bustete 5 åring kl 07.15 og mente at en PROMP er så festlig at man kan ligge over sofaen å hikste av latter. For å ta meg sammen, klarte jeg å få til et bitte lite fnys i alle fall. Når han endelig var ferdig med å hikste, stilte han seg ved siden av meg og demonstrativt flira litt til.
Han flira - samboer flira - EVA DRAKK KAFFEN SIN!!!

Kl 07.15 er det svært lite som er festlig for Eva.


Men etter et par kopper kaffe, en liten sjekk at verden fortsatt er i live på div nettaviser, en bra sang på cd-spiller i bilen på vei til jobb = Eva er en hæppiklepp!!

Da kan dagen starte - og jeg lover dere alle. I løpet av dagen vil det absolutt være tider, hvor jeg også flirer meg skakk av en PROMP!!!

Dere da?? lerker, sure ugler??

3 kommentarer:

  1. Her er det jeg som er oppe først om morgenen og har gjerne litt tid for meg selv føre resten av huset våkner. Jeg er stort sett glad som en lerke kl 06 om morgenen.

    SvarSlett
  2. Sur ugle, som har en unge som står opp senest halv åtte hver morgen..SENEST!

    SvarSlett
  3. sv/ Ja ikke sant Eva? Skjønner ikke helt greia med å kjøre etter snøen når våren er i annmarsj ( selvom det var det vi gjorde da jeg var liten)Håper du har hatt en deilig påske du også.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...