fredag 20. januar 2012

Så hva nå???

Noe jeg ikke var så stolt av i julen 2011, var at vi hadde PLASTJULESTRE!!! Jeg VET jeg VET!! Det burde ikke skje, men sånn var det. Av hensyn til min egen nevrotiske vasketrang - etter at et juletre har vært hjemme alene i nesten en uke - så fant vi ut at plast var eneste utvei.

Men i 2011, så har man jo så mange flotte ekstrautstyr til plastjuletre! En helt fantastisk oppfinnelse var jo JULETRELUKT på flaske!! Det er sikkert mange av dere som tror jeg tuller nå, men neida - det er helt sant. Jeg kjøpte juletrelukt på flaske (slik til å stikke pinner oppi veit dere) Og det funka som bare det!! Det lukta ekte juletre i heimen, og det veide i alle fall opp for LITT av plastegenskapene.
Tadaaa...you see????


Men nå er det midten av januar, flaska er kun halvtom og jeg i min iver etter å ha funnet lukt på flaske - kastet selvfølgelig korken!!!
Jeg har en halv flaske med granlukt!! Asså - jeg kan da ikke ha et hus som lukter juletre frem til midten av mars???!!!! Og til dere som mener jeg kun kan kaste flaska........den kosta en halv formue, så ikke aktuelt at jeg skal kaste den nei!!!
Kan huset mitt lukte juletre frem til midten av mars???? Kommer jeg til å være i julestemning frem til da????
Her står nå vidunderet sammens med resten av et julelys!! Julelyset var jo på størrelse med en stubbe, så det har tatt sin tid å komme ned til der jeg er nå!! Men i løpet av januar har jeg nok beseiret den også.

Så da er det kun buske-parfyma mi igjen!!!!!


3 kommentarer:

  1. Hvis man legger godviljen til, kan da den jukselukta minne om grønnsåpe? Hvis svaret er ja, synes jeg du skal la den stå så lenge det lar seg gjøre og innbille deg at du står opp til nyvasket hus hver dag. :)

    SvarSlett
  2. ... og jula varer helt til påske.
    Og såvidt jeg vet så er det ikke påske før i april så jeg mener bestemt at du kan ha "jukselukta" di stående til da. Minst!

    Og så er jeg enig med Tonje over her - kan det muligens lukte grønnsåpe ville jeg latt den stå til det ikke var en dråpe lukt igjen i flaska:)

    God klem i kveld, og tusen takk Eva for alle de gode kommentarene du legger igjen hos meg.
    Jeg setter virkelig pris på besøkene dine:)

    SvarSlett
  3. Dessverre er det lite som minner om grønnsåpe - men det lukter godt, så kansje andre tror at jeg har fått tak i nytt vaskemiddel???Tuusen takk kjære dere, da blir det juletre-hus en god stund til hihi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...