onsdag 13. april 2011

õppna din dørr!!!

Og da mener jeg kjøkkendør - kjøkkenskap!!

I en energisk ettermiddag, fant jeg ut at jeg skulle rydde i et par kjøkkenskap. Du vet - de skapene du bare skyver alt innover i, etter hvert som det dukker opp nye ting man skulle ha plass til der.
Jaja - jeg er flink til å rydde jeg, så både de skapene og et par ved siden av fikk en runde med både vaskefille og Eva`s kaste-fingre.

Og når jeg får ryddet, sortert og studert - så skjønner jeg jo hvorfor mine skap er fulle!!! 


Dersom jeg i en annen meget energisk ettermiddag får lyst til å lage pai, lasagne, fiskegrateng, 
pølsegrateng, creme brulet og moussaka. 


Så vet jeg at det går fint......jeg har til og med 10 ildfaste former jeg IKKE har brukt.


(nå er en kastet og 4 er trygt plassert i kjelleren - litt bedre plass i skapene - 
i alle fall i et par måneder, før jeg fyller de opp på nytt)

Åhhh forresten, må bare fortelle : jeg har kjøpt meg ny ildfast form fra Tupperware - den var jo bare sååååååå kjekk :P Får den i løpet av neste uke!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...