lørdag 2. april 2011

Bloggkrig 3

Tenker dette blir det siste innlegget som handler om BLOGGKRIGEN. Siden jeg selv har kåret meg som vinner både på musikk og tv fronten, så vil jeg jo bare nå avslutte med det ultimate...


Våre fantastiske klær:


(Bevery Hills 90210, med de tøffeste folka, og de KUUULESTE klærne....og for ikke å snakke om hårsveisene til disse)



Er man ikke tøff i slike sko, så vet nå ikke jeg!!!! Ekte Buffalo sko!!



Og ikke minst
POSE OG SEKK: Hvorfor ikke slå til med både skjørt og bukse dersom valget ble for vanskelig?
Bukse med skjørt uttapå!!!



Oki.....greit......jeg skal innrømme at klærne kansje IKKE helt er favoritten min. Kansje jeg skal strekke meg til å si at dagens ungdom har litt kulere klær enn det vi hadde.

Så da er bloggkrigen offisielt slutt.
Eva går av med seieren (egentlig ganske klart og tydelig) 2 -1 over Elise og dagens 13 åring!!


Regner ikke med å høre noen store protester på akkurat dette!!!




(bilder lånt fra biip.no)

2 kommentarer:

  1. for mej e det 3-0 til dej Eva.. ej digga mote frå 90-tallet!! :)

    SvarSlett
  2. Hehe Irene - du er født litt for seint rett og slett!! Den moten er DØØD!!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...