onsdag 27. april 2011

Ett døgns matopplevelser


Middag søndag:
En kjapp pizza:
- Pizzasaus i håret, ansiktet, genseren og buksa (og diverse steder på gulv og benk)
- Brannsår i ganen
- God og mett

Frokost mandag:
-Omelett som utløste brannalarmen - så da løp jeg for å skru av brannalarmen, som viste seg å være kun at den snart var tom for batteri. Når jeg da kom tilbake var omeletten brent!! Jeg ser ironien her!!!

Lunch
- Gjennomført uten større problemer - knekkebrød med ost er vanskelig å få ødelagt

Pannekaker til middag:
- En forbanna klumpedeig, som måtte siles ikke mindre enn 2 ganger (tips mottas gjerne)
- 3 eggeskall på gulvet, som jeg deretter TRÅKKA på
- En gjennomvåt genser, fordi jeg skulle skylle av bollen, og endte opp med alt over meg
- God og mett

I morra er det samboer som skal lage middag!!!!!! 
FOR TENK!!!

1 kommentar:

  1. Hehehe ler meg skakk! Spesielt av omeletten! hihi. Godt det ikke bare er jeg som er klønete på kjøkkenet:P
    Håper du får noen bedre matopplevelser idag da:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...