mandag 4. april 2011

Når klemmer kommer med posten

Jeg har bodd flere steder, og har mange perioder i livet mitt som har vært utrolig viktig for den jeg er i dag. I de periodene har jeg skaffet nye bekjente som har vært veldig viktig for meg der og da, men som jeg kansje har mistet kontakten med i etterkant når jeg har gått videre til neste epoke. Det sier seg selv at man ikke klarer å ha regelmessige telefonsamtaler og besøk med alle man møter i løpet av et liv.

Men det vil alltid være noen som fester seg fra de ulike plassene. Noen man kansje ikke snakker så ofte med, men som man vet er der uansett. Jeg har i alle fall flere slike :)

I posten på fredag kom det en hilsen fra ei slik nydelig jente. Unni og jeg møttes 1.skoledag på vernepleien, og hang vel mer eller mindre sammen siden. 
Unni er den som alltid satt i samme drosje når jeg spurte taxisjåføren om vi skulle dra på date (trykk for å lese tidligere innlegg om slike ting) Unni lå delvis sammenkrøket i baksetet, lettere rød hver gang jeg dro på østfold-sjarmen min.
Unni satt også ved siden av meg på Lillehammer legevakt, når jeg datt ned fra ei trapp og ødela beinet mitt. Jeg var UTROLIG imponert når legen spurte om det var håndballskade (kl var ca 2330, det var lørdag og jeg luktet kansje litt bacardi lemon) Siden det var ganske mange den kvelden som hadde gjort dumme ting, ble vi i flere perioder overlatt til oss selv inne på et legekontor/undersøkelsesrom. Siden jeg er kansje LITT nysgjerrig, men ikke hadde mulighet til å snoke rundt - overtalte jeg Unni til å fyke rundt i rommet og spionere i alle skaper for å se om det var noe spennende. Unni er snill OG litt lettlurt!!!

Unni bor dessverre 746.4 km unna (i følge gulesider.no) så en kaffe en lørdagsformiddag er dessverre ikke så lett å få til. Men jeg vet hvor Unni bor, og jeg vet at hun er der :)

Snille Unni sendte meg en pakke ja -hmmm det var her jeg begynte i sta - var bare en liten avsporing.







Verdens søteste kort, SJOKKIS-medalje til "den beste bloggeren" og et langt hyggelig kort 
fra den aller beste  Unni!!! Rett og slett en MEGAKLEM som kom i posten!

Er det rart jeg smiler ofte, og egentlig burde vært med i reklame for colgate 
(kan ha noe med mine gule tenner som gjør at jeg ikke blir nedringt)

4 kommentarer:

  1. Så koselig å få en liten hilsen fra noen man er glad i men som bor lagt avgårde!
    Klem Julie

    SvarSlett
  2. Mhm...okei..tårene tyter av Eva sitt blogg innlegg!! Unni savner Eva veldig og skulle ønske ho bodde 740 km nærmere Eva ;o)

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig:) Kjekt med sånne overraskelser i hverdagen som virkelig gir et godt humør:)

    SvarSlett
  4. Jahhh slike overraskelser varmer alltid noe helt enormt :)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...