søndag 3. april 2011

Elefant-mat og facebook-stunt!!

For ca 10 måneder siden la jeg TROLIG ut noen nye bilder på facebook. Det må være slik, for facebook har tydeligvis fått den oppfattelsen at jeg er GRAVID (noe jeg IKKE er)
I den senere tid har det vært OVERFYLT med reklame på facebook (på høyre side) med tips om barneklær, barnesko, bleier på tilbud og diverse annet.

Hvordan kan jeg få fortalt facebook at jeg ikke er gravid, 
kun ekstra glad i mat?????

Jaja, i dag har tydeligvis facebook funnet ut, at jeg har fått klemt ut min usynlige unge, for i dag kom det faktisk reklame for BARNEDÅP i kirken og fordeler med dette. Siden jeg fortsatt ikke har noen unge verken å kle i de fantastiske klærne, skoa eller bleiene - så har jeg i alle fall ingen unge jeg planlegger noen dåp for.

Jeg vurderer å legge ut et par nye bilder slik at facebook folka ser at "jøss ho er jo jaggu like gravid/feit ennå"
  
Tipper  neste reklame vil være for elefant mat!! 
De går nemlig drektige i 22 måneder, og spiser sikkert enormt!! 

2 kommentarer:

  1. Gud som jeg savner deg og dine morsomme kommentarer Eva. Vi må gjøre noe sammen snart!!!!:D Mari-Ann

    SvarSlett
  2. Åhhh tøyse tøyte krakaboooooooom!!!! Jahh snuppa, vi må sees snart. Det går så altfor lenge mellom hver gang!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...