søndag 13. mars 2011

Lykke i hverdagen!!

På fredag var huset tomt og jeg var klar for arbeidshelg. Forkjølelsen hadde virkelig kommet på besøk, og jeg var ehhh....gretten???!!! Stikker bare innom postkassa på vei til nattevakt, og dagen min snur seg helt....
I posten ligger først en invitasjon til bryllupp *sipper ved tanken* Jeg blir så glad når folk har funnet mannen/kvinnen i sitt liv, og ønsker å tilbringe resten av livet sammen. Åhhh så glad jeg ble på dems vegne, og at jeg skal få lov til å være med å feire dagen deres...

.....men det stoppet ikke der. Pga en teit quiz på start.no, så ble det en fleip med noen venninner på facebook. Ut fra quizen ble jeg en BAKESJOKOLADE (tenk deg skuffelsen, av alle deilige,fete sjokolader her i verden - så ble jeg bakesjokolade) I posten har de da sendt meg en STOR POSE SMASH, med et hyggelig kort ved siden av. Fnisende og lykkelig dukket jeg opp på nattevakt (med sexy whiskeystemme og regelmessige nyseanfall) 





Tusen takk til alle dere flotte mennesker jeg har i livet mitt - jeg setter så uendelig pris på hver enkelt av dere!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...