søndag 10. april 2011

Og dere trodde jeg var rar??

Man blir som sine omgivelser, det er jeg helt overbevist om. Dere har nå flira masse om rare ting som JEG gjør, sier og tenker. vil dere vite hvorfor jeg er slik????


Dette er mine venner:

  • Torunn kan finne på å rulle seg inn i gardiner på Marker Sparebank, fordi hun TROR hun er innelåst i minibanken en sen lørdag kveld.
  • Anita kan finne på å tisse i en papirkurv
  • Therese tror jeg vil drepe kattene hennes, når hun drikker cognac
  • Lise A - var så klåfingra at selv om Renate SLO henne, så fortsatte ho å fingre
  • Tone T-hadde en sær forkjærlighet for brun pose-saus
  • Thomas Y - plukker ørehår på restaurant
  • Renate LS klarer å le på seg allergiske reaksjoner
  • Ellen Marie - tar på meg når jeg sover
  • Linda prøvde å lære meg å røyke i lekestua mi (sier litt om hvor liten jeg var)
  • Tone L - sjekker opp mannfolk på disco, og overlater de deretter til venninner
  • Unni- pleier å ha lego i do
  • Camilla H-hadde en periode hun digget å ha permanent KUN I LUGGEN
  • Thomas N- drømmer om big ben boxershorts
  • Veronica - har innøvde dansemoves til sangen Dover Calais
  • Mona - synger "hurra for deg" så stygt, at man ønsker man ikke hadde bursdag
  • Lise D - har satt fyr på håret ufrivillig TO ganger på samme kveld
Kansje dere nå skjønner hvorfor jeg er som jeg er???

7 kommentarer:

  1. Haha du er morsom Eva Renate

    SvarSlett
  2. ja, eva... dette forklarer en god del. hehe

    SvarSlett
  3. Kjente eg bare tenkte: "Ååååå...når eg leste starten her...frykta det værste, men må si meg godt fornøgd... Lego i do er ikkje uvanlig...iallefall ikkje med ein 2 åring i hus;O)
    Sikker på det ikkje er me andre som er blitt som me har blitt ETTER me traff deg???????

    SvarSlett
  4. Hehe godt det ikke bare er meg som er et uskyldig offer for rare venner ;) Forklarer jo en hel del om hvorfor du er som du er..hehe;)

    SvarSlett
  5. Kan ikke skjønne det der med røykinga altså:):):) Kan ikke huske det,- helt sant! Men husker du det - er det sikkert sant!:) Jeg har gjort så mye rart, og alt kan man jo ikke huske;)

    SvarSlett
  6. Unni - dere har formet meg!! IKKE motsatt hihihi

    Linda -jeg husker, og ikke minst MAMMA husker røyken som kom sivende hihi

    SvarSlett
  7. Permanent KUN I LUGGEN! Eg ler meg fillete...Godt eg ikkje trengte permanent...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...