torsdag 21. april 2011

Eva`s påske favoritter

Påske er nok ikke noe som får veldig mye oppmerksomhet av meg (Japp, Eva er et julemenneske) Jeg er glad i fridager, men akkurat så veldig mye mer enn det må jeg nok innrømme at det ikke er.
Allikevel så er det jo ting med påsken som jeg liker 
- sånn bortsett fra noen fridager (nevnte jeg at jeg liker fridager????)

KRIMBØKER:
Men det rare er at jeg elsker å lese, men jeg GLEMMER det bort. Himmel det er da evigheter siden jeg har lest en bok. Skremmende egentlig, for er det noe jeg virkelig koser meg med - så er det en bra bok som jeg kan leve meg skikkelig inn i - dvs gråte, le og være litt redd for å bla om til neste side.




SJOKKIS 

Egentlig burde jeg få tips til hvordan jeg skal bli kvitt min elsk for sjokolade. 
Den er nemlig helt ekstrem i perioder.



KAKAO (denne typen er best)

 Varm kakao ute på tur er faktisk grunn nok til å gå ut på tur!!



PÅSKEEGG -lurer på om jeg får noen i år??
(hinter veldig dersom samboer tilfeldig skulle lese bloggen)

Mamma og pappa har tidligere hatt ansvaret for mitt påskeegg, men etter at jeg nå har blitt samboer, passert 30 og flytta 70 mil unna- SÅ VIL DE IKKE MER!!!!!
Ganske sjokkerende egentlig, siden jeg er den ENESTE datteren de har, og jeg absolutt liker å være bortskjemt. Kan noen ta ansvar å snakke litt alvor med dem??????


Og PÅSKELILJER - de gjør meg i godt humør faktisk
Blomster varer ikke så lenge hos meg, og når jeg kjøper påskeliljer så blir de fort til tørre stilker. Når de er ferdig blomstret, slenger jeg de ut i en skråning ved utehuset, og det har vist seg at de jaggu har kommet opp året etter. Et tips fra en IKKE-GARTNER, men som jaggu har klart å få til noe lell.


Hva er deres påske-favoritter?????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...