lørdag 2. april 2011

Hjem-fra-arbeid-rutine!! og AWARD

ca15.30 = ferdig på jobb
15.31 = setter meg i bilen
15.32 = merker at jeg må tisse
15.34 = kjører ut på hovedveien
15.35= angrer på at jeg ikke tissa før jeg dro hjem
15.37 = parkerer i gårdsplassen hjemme
15.38 = danse/vralter inn på do, river av meg buksa og kommer meg   
             på do
15.40 = tenker mens jeg vasker fingrene 
             " I  MORRA TISSER JEG FØR JEG DRAR FRA JOBB"



Dagen etter:
ca 15.30 = ferdig på jobb
15.31 = setter meg i bilen
15.32 = merker at jeg må tisse

and so it goes



AWARD






Supersnille Katrine Helen med den kjempeflotte bloggen 
Da lykkeliten kom til verden 
har gitt meg en award. 


Dette er noe jeg er litt usikker på hva egentlig er, men som jeg ser mange får ute i bloggverden.
Jeg tror det er en liten hyllest til en blogg de liker ut fra kriteriene på awarden. Nå som jeg har fått den, skal jeg gi den videre.

Kriteriene for denne awarden er at jeg skal gi den videre til 5 stk, som har mindre enn 100 følgere.

Nå må jeg være veldig ærlig, og si at etter 3 uker i bloggverden, så har jeg nok ikke helt 5 stk jeg kan sende den videre til - så jeg tar meg den friheten og gir den videre til 2 flotte blogger:

Nr 1 er en gammel klassevenninne, og som har bloggen Livet i Trollstien

Nr 2. går til den kjempefine bloggen Som perler på en snor

Ta gjerne en titt innom deres sider også!!

Ha en super lørdag folkens!!
Det er HEEEEEELG!!!



4 kommentarer:

  1. Tusen takk Eva det var hyggelig :)

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen i hjem-fra-jobb-rutinene dine, bortsett fra at jeg da skal innom barnehagen pga plukke opp to små på veien. Og den største av dem må IKKE på do før vi drar derfra. Neida. Så kommer vi til slutt hjem og er to som sloss om doen, en med full bleie og minst to som holder på å dø av sult. Minst.

    SvarSlett
  3. Ohhh DOBBELT med dobesøk hehe. Vi har snart to fungerende bad, så det skal gå bra slik her.
    Men at jeg ALDRI lærer??? jeg blir visst aldri helt voksen jeg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...