lørdag 16. april 2011

Eva Houston slår til igjen!!

Å kjøre bil alene er ganske kjedelig. Det går lissom greit en stund, men etter hvert blir det rett og slett BOOOORING!!
Men jeg har alltid masse musikk med meg, og synger for full hals. Dette gjør at tiden i alle fall går litt fortere. Forrige uke skulle jeg kjøre en 3-timers tur alene i bilen, og jeg var godt forberedt med 6 cd`er i cd-veksleren. (litt overraska ble jeg kansje når jeg kom til cd nr 2, og det viste seg å være Kurt og Kringkastingsorkesteret`s julecd - jeg vet hva mange vil tro, men akkurat april er litt tidlig til og med til å være Eva)

OHHH baaaaby, yeah baaaaby - jeg synger med både innlevelse og innsats. Oppdager selv, at de sure tonene innimellom kommer litt vel ofte, men bryr meg egentlig svært lite om det. Det er HER igjen noe skjer - jeg kommer jo på at jeg har en blogg. Siden fotoapparatet mitt lå i veska ved siden av, fant jeg jo ut at jeg kunne forevige min sang-glede (regner jo med at dere alle er interessert i å se min innlevelse under sangen "Sex on fire")
Som tenkt....så gjort.......jeg vippa frem fotoapparatet mitt, fortsatte å synge og skulle til å knipse i vei.

Kansje ikke så uvanlig, og en ganske så grei oppgave tenker dere?????? Helt sikkert!!!
Hadde det bare ikke vært for at jeg befant meg inne i en tunnell, blitzen stod på - og alle bilene trodde de ble tatt i fartskontroll etc. I speilet mitt ser jeg 10 biler bak, STÅ PÅ BREMSEN i det de passerer meg - overbevist om at de har kjørt altfor fort.


Så, det ble med det ene bildet av meg. Som dere ser, er jeg opptatt av veien, 
og jeg er knallgod på å sikte med camea. 

Jaja, jeg tenker :
- "de blir sikkert glad når de oppdager at det ALDRI 
kommer en bot i posten"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...