tirsdag 17. januar 2012

Kjære mormor

Nå har du endelig fått hvile!
- men minnene våre ligger godt bevart i hjertet mitt.


- jeg burde ha skrevet så mye om deg mormor, for du er den flotteste, varmeste og snilleste menneske jeg vet om. Du var så stolt av meg, og støttet meg i valgene jeg tok. Du var glad i alle, og alle var glad i deg (himmel, du var den som alltid fikk flest julegaver - fordi du fikk av alle vennene dine)

Jeg kommer til å savne deg så veldig.
Men jeg vet du har det bra nå - og at du er sammens med bestefar og tante Eva igjen!!


5 kommentarer:

  1. Kondolerer, nyt de gode minnene.

    SvarSlett
  2. Kondolerer så masse.. så godt at du har alle de flotte minnene i hjertet ditt, de er gode å ta frem på triste dager! Stor klem <3

    SvarSlett
  3. Kondolerer Eva,
    tenker på deg<3

    God klem
    Hanne

    SvarSlett
  4. Tusen takk :)
    Veldig rart...og tror vel ikke helt jeg har skjønt det ennå!!!

    Tusen takk....

    SvarSlett
  5. Så trist. Kondolerer så mye.
    Tenker på deg.
    Klem fra Anine:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...