onsdag 23. mars 2011

Kjenner dere meg???

Siden jeg har bodd i Degernes, Sarpsborg, Lillehammer, Hedalen, Halden og Frøya.......så er det mange som kjenner meg fra ulike perioder i livet mitt. 



Noen vet mye mens noen vet kansje bare bitte litt. Siden dere TROLIG er ubeskrivelig interessert i livet mitt, så tenker jeg at jeg skal dele litt informasjon med dere - slik at dere kan få et innblikk i mine 30 år plassert på denne fantastiske planeten.

  • Jeg har deltatt i Østfoldmesterskap i MOPEDKJØRING!!! Vi trenger ikke gå nærmere inn på plasseringen, men det skal sies at jeg IKKE kom på siste plass. Jeg vil også ha med at typen min dumpa meg dagen føre denne store konkurransjen, så jeg satser på at DET var grunnen til at jeg ikke stod øverst som MOPEDDRONNING
  • Jeg har sitti på fanget til Eli Rygg og sunget bæ bæ lille lam. 
  • Under min studentperiode klarte jeg aldri å dra på fest UTEN å spørre om taxisjåføren ville være med på date i hoppbakken (bodde i lillehammer)
  • Jeg har en 3.plass fra kretsmesterskapet på 800-meter. (elegant kan vi hoppe over antall registrerte deltakere på denne øvelsen)
  • Jeg prøvde å lære meg å røyke da jeg var rundt 20, men jeg fikk det aldri til!! Snakk om å være mindre kuul enn alle de andre :(
  • Jeg har smuglet en skilpadde fra spania til norge
  • I en lang periode trodde mange i Valdres at jeg var medlem i "rævkrok-klubben" i østfold (jeg er forresten jævlig god på rævkrok)


Jaja, her var litt om meg!!! Noe dere andre ønsker å dele eller??? Fortell noe om dere selv som jeg trolig ikke visste!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...