mandag 24. oktober 2011

Jeg skulle så gjerne ønske.....

Jeg har bodd et par plasser i livet mitt. Jeg studerte i Lillehammer, flyttet så til Hedalen i Valdres for å jobbe. Deretter tilbake til Rakkestad og Østfold noen år, før jeg fant mr. Sexy og flyttet til Frøya.

hedalen.no

På alle steder jeg har bodd, har jeg møtt og blitt kjent med så utrolig mange flotte mennesker. Noen som har betydd så utrolig mye for meg. Kansje bare i en kort periode, eller lengre periode. Andre igjen har jeg møtt, kjent og delvis glemt (kynisk...kansje, men fortsatt sant)

Men det er så mange jeg skulle ha tatt med meg til Frøya. 
Jeg har lyst til å flytte på ganske mange folk 

  • Jeg vil at Tone, Anita, Torunn,Camilla, Therese, Veronica og Lise skal være i nabohuset
  • Jeg vil at Unni skal dra fra Seljord og flytte til Frøya
  • Jeg vil at Charlotte, Veslemøy, Karianne og Anne Hilde skal flytte og bo i kollektiv med meg igjen
  • Jeg vil at Tone skal dra med seg gutta sine og komme.
  • Jeg vil ha en real fest med Anders, Ole Martin, Henning, Finn og Jon¨
  • Jeg vil synge irske sanger med Arnstein, Vegard, Roar, Arve, Leif, Kim og Cato
  • Jeg vil drikke kaffe ofte med Sissel, Ingvild, Anne Ingunn og Mari-Ann
  • Jeg vil jobbe med Ellen, Tove, Marita, Nina, Audhild, Kari, Berit


Jeg vet at de nok aldri kommer flyttende til Frøya. Men fytti så heldig jeg har vært, som har blitt kjent med dem. Og at jeg fortsatt kan få ha kontakten med ganske mange av dem, selv om det i perioder er veldig lite.
Men om de ønsker å komme på besøk, SÅ ER DØRA MI ALLTID ÅPEN!!!!!

5 kommentarer:

  1. Hva med mandagsfylla da?? ;)

    SvarSlett
  2. Mona min - vil jo alltid at du skal være her hos meg!!! Du er ikke glemt asså <3 beste Mona i hele verden!!!

    Mari-Ann : er vel kansje ikke alt man skal legge ut på min SERIØSE blogg??? hæ??? hihi. Himmel, det er noen år siden dette nå haha. Kansje likegreit

    SvarSlett
  3. Du er bare vakker! Jeg savner din gode middag.. makaroni med mais og smelta ost <3

    SvarSlett
  4. Selv om du er anonym, så er jeg overbevist om at den siste meldingen der er fra deg Tone :P
    Du glemte pølse....pølse er viktig i den retten der haha

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...