torsdag 26. januar 2012

Skriver du brev??

Ikke mail, sms eller mms.....men skriver du ekte brev, med frimerke og greier???
Jeg gjør faktisk det jeg!! Jeg synes det er hyggelig å sende en hilsen i posten, men må nok dessverre innrømme at jeg var veldig mye flinkere for noen år siden. Noe skjedde underveis, men jeg skal rette opp i dette. Det var litt av planen min for 2012, så jeg skal nok finne tilbake igjen til gamle gode vaner.

Det er faktisk veldig hyggelig nå som det er mørkt ute. Kjøp inn noe fint papir, eller fine kort. Lag deg en kopp te, og tenn noen stearinlys.
Send en hilsen til noen du ikke har snakket med på en stund, eller som du vet trenger en liten hilsen i hverdagen.

Tenk bare hvor gøy DU synes det er når du får noe i postkassa di som ikke er reklame, regninger eller ting du har bestilt selv.
Et ekte gammeldags BREV!!!! Jeg tenker tilbake på gamle romantiske brev send mellom en kjæreste i millitæret/krigen og en hjemmeværende kjæreste. Åhhh det er jo så romantisk. Jeg prøver å lære opp samboer, men må nok innse at DETTE er et håpløst tilfelle. Den dagen jeg får et brev i posten (romantisk sådan) så har han enten vært utro, eller skal dø!!! Jeg må nok nøye meg med et par sms, eller noen hyggelige meldinger på facern dersom han virkelig er på godsiden.


Jeg kan skrive til deg jeg!!! Gi et lite pip under her, så skal jeg lage en liten hilsen og sende til deg i posten, en liten hyggelig vinterhilsen. Men da skal jaggu du sende brev til noen du vet blir glad også!!!
Ønsker du ikke legge ut adressen din, kan du sende den på mail til evasplass@hotmail.no

2 kommentarer:

  1. Jeg skrev mye brev før, og det er en av tingene jeg virkelig kunne ha lyst til å ta opp igjen. Evnen forsvant når me'en meldte sin ankomst, men det er absolutt et av målene. Begynne med det igjen. Fint papir, pynte med klistremerker osv. Koselig syssel.

    SvarSlett
  2. Jeg hadde mange brevvenner før, og skrev brev til familie som bodde litt unna også.
    Nå blir det lite brev, men jeg er god på telefon da i alle fall:)
    Og jeg har samme tanken rundt brev fra min kjære - da er det ugler i mosen eller noe på ferde;D

    Her har feber og bomull i "hue" tatt innbo i optil flere av familiens medlemmer og torsdagen forsvant helt fra min radar. TGIF;-)

    Håper din fredag blir strålende og at helga blir god,
    varm klem fra Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...