tirsdag 5. mars 2013

Middag....NÅ.....ja jeg mener NÅÅÅÅÅÅÅ

Jeg jobber vanlig 08-16 hver dag, og ca 15.30 kjenner jeg alltid at det skal bli godt å komme hjem for jeg begynner å bli sulten. Altså....en murrende sult, som sier i fra at det skal bli godt etter hvert.

ca 15.45 er jeg sulten rett og slett. Jeg har veldig lyst på ALT som heter mat, og det er sjelden jeg finner kun en middagsrett som frister. Da har jeg lyst på det meste og jeg gleder meg vilt til jeg kommer hjem til middag. Jeg drømmer om brødskiver, poteter og pasta.....helt sant!!!

Kl 16.05 Er jeg så sulten at jeg holder på å krepere.. Da kunne man tro jeg ikke hadde spist de siste 14 dagene, magen rumler og jeg begynner å bli desperat at jeg vurderer å spise en brødskive før middag (som forøvrig er ferdig om 5.5 minutt) bare fordi jeg er redd jeg skal segne om.

Og NEI det hjelper ikke å ta en frukt sånn i 14-tiden. Jeg er akkurat like sulten når jeg kommer inn døra uansett. Og så må jeg alltid på do!! Om det siste jeg gjør når jeg drar frar jobb er å stikke innom do, så må jeg det når jeg kommer hjem lell.

Rare greier!!!

1 kommentar:

  1. If you want to obtain a good deal from this piece of writing then you have to apply these strategies to your won weblog. Konveksi Tas Seminar , Jual Tas Seminar.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...