fredag 8. mars 2013

Søvn og rare ting....

Du vet godt du har klart å fucke opp døgnrytmen din, når du kaster deg rundt i senga frem til kl 03.00. Og at du så våkner kl 03.30 med en drøm om at du skal spille TUBA.....ja jeg sier TUBA på en scene ett eller annet sted, hvor salen er full av publikum.

Her er det et par ting som IKKE trenger analyseres,, men kun konkuderes:
1) Jeg bør uten tvil sove før kl 03.00
2)Jeg kan IKKE spille tuba
3) Når klokka mi ringte 06.50 var jeg trøtt......supertrøtt

- så nå får jeg igjen fordi jeg sovnet på sofaen i helga......kremt, ja også på mandag da!!!!!

1 kommentar:

  1. Awesome blog you have here but I was curious about if you
    knew of any forums that cover the same topics discussed in this article?
    I’d really love to be a part of group where I can get
    responses from other experienced people that share the same interest.
    If you have any recommendations, please let me know.
    Cheers!
    Konveksi Tas Seminar , Jual Tas Seminar.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...