fredag 11. mai 2012

Lat...sprek.....???

Jeg er ikke ferdig med å fortelle fra turen vår til Kypros. Dere vet at små hendelser er viktig å dele, så jeg deler mine med dere....de fine, de rare og sære.

På hotellet vi bodde på var det egen fitnessavdeling. Jeg vet ikke helt hva som definerer en slik avdeling, men det var tredemølle, ellipsemaskin, romaskin, flere andre styrkeapparater og et god del løse manualer. Dette var jeg faktisk forberedt på når jeg dro, og jeg....HOLD DERE FAST.....tok med treningstøy!!!! (fotballfrue go home lissom) Japp..jeg hadde med joggesko, treningstights og topp (ønsker dere å vite at sportsbhen og trusa også var med????)

Japp....så jeg startet med GODT mot dag nr 2. I min freshe rååååsa treningstopp med matchende striper i tightsen, tusla jeg ned i FITNESSAVDELINGEN (ikke umulig jeg vil skrive dette flere ganger, for jeg føler meg så vel når jeg kan skrive det)

Mitt valg falt på tredemølla! Den er ikke min beste venn, men den kan stilles inn på et bestemt tempo og der kan jeg gå i egne tanker så lenge jeg orker (ja jeg går ja.....)
Dette burde forsåvidt være ganske uproblematisk, hadde jeg bare tatt med en ting i betraktningen.

Vet dere hvor varmt det er på Kypros i sommermånedene?????

Jeg er en svetter!! Ufresht nok, men veldig sant - jeg er en svetter. Jeg virker som om jeg har løpt maraton, og besteget fjelltopper - og dette ofte kun etter oppvarming.

Ser dere hvor dette ender?? Etter nøyaktig 30 sekunder oppdager jeg fadesen, men siden jeg hadde gitt samboer KLAR beskjed om at jeg er tøff og sporty, så kunne jeg jo ikke gå tilbake med en gang. Neida....jeg gjennomførte 35 minutter i ekstrem varme på denne forbanna tredemølla. Jeg svetta så det dryppa, det rant i øya og jeg var klam på steder jeg aldri hadde hatt klamme problemer tidligere , eks på øra!!!

Men siden jeg var der i 35 minutter, har jeg derfor benyttet meg av FITNESSAVDELINGEN på hotellet. Liiiiite sporty eller????

6 kommentarer:

  1. Suuper innsats vennen:) Stolt har du grunn til å være nå.
    Jeg skal også ta med treningsklær til Kreta om en mnd, kan ikke være noe værre jeg ;) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe...det er ikke lenge igjen til du reiser nå ja Lena!! Det blir deilig det :))

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...