mandag 20. juni 2011

Oppsummering av matinnkjøp - forbudt

Jahh, forrige uke bestemte jeg meg for at jeg IKKE skulle handle inn noe mer mat, men faktisk spise det som allerede befant seg i huset.
Dette har gått overraskende bra, og det vil nok si at vi IGJEN hadde altfor mye mat i huset. Akkurat i går, var litt vrien - men det hadde mest med at jeg fikk et snev av kresenthet og absolutt ikke hadde lyst på det som var i kjøleskapet.
Men det løste seg nå til slutt det også.

Her er kjøleskapet på tirsdag ettermiddag:
Ganske bra innhold, selv om jeg selvfølgelig alltid hadde lyst på noe annet enn det som var der
Rare greier???




Her er kjøleskapet søndag ettermiddag.
Legg merke til at sjokomelka fortsatt står der. Til tross for at jeg er en ekte sjokoliker, 
så er sjokomelk ikke noe jeg er så glad i faktisk. Så den kartongen er fortsatt uåpnet.
Men tipper den fort blir tom, når huset igjen fylles av store og små!

Kveldsmat på torsdag

Før jeg plutselig tenkte
EVA DU HAR DA EN BLOGG
Liiiite nydelig eller??? Blomsten gjorde lissom ALT!!

Klapp på skuldra - jeg synes jeg har vært flink jeg. 
Vil det si at alle pengene jeg sparte - kan brukes på shopping????

Ha en fin kveld folkens, med eller uten blomster og sjokomelk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...