søndag 26. juni 2011

Å se ut som en dass

Jeg er nå ute etter å fiske etter komplimenter her asså..... 
Neeeida, men etter en runde med vaskebøtta (som forøvrig hadde litt for mye salmiakk oppi seg) og med deilig varmt vær + Eva som skurer noen gulv - ja så tittet jeg meg selv i speilet. Og jeg må nok si at det synet som da møtte meg IKKE er helt som på film asså
(det er sikkert sånn her jeg BURDE ha sett ut når jeg vasker og rydder)

Det var faktisk svært lite med meg akkurat da som kunne betegnes som sexy asså. Jeg har tydeligvis klødd meg godt og lenge i panna, slik at luggen stod mer eller mindre tupert rett opp. Pga at jeg hadde et svett tryne, hadde jeg fått gnidd litt av gårsdagens maskara utover samt at jeg var ildrød i ansiktet.

Klærne mine tror jeg nok ikke at jeg skal legge så mye ut om, men for å si det sånn : 
årets "best kledde pris" 
går nok dessverre ikke til meg denne dagen!!

Jaja, men jeg har nå et par ganske så rene rom i huset, og jeg kan med god samvittighet sette meg ned i sola med kaffe og et blad (dog akkurat like sexy og med samme anntrekk)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...