onsdag 15. juni 2011

Dag 2 av mathandleforbud!!

Jeg har IKKE handlet mat i dag 
- MEN jeg har kjøpt 0,5 liter Farris og 10 kulepenner. Men dette gjelder ikke som mat???
Neida, dette er helt greit.

Dag to er snart gjennomført, og det minker stadig i kjøleskapet mitt (selv om det egentlig minsker litt for lite. Jeg kommer til ha myyyyye pålegg igjen når helga er slutt dessverre)

Samme middag i dag, som i går - så nå er det tomt for ytrefilet av svin og snart tomt for potetsalat!! Tomater finnes det rikelig av ennå, så det blir det nok til middag i morgen også hehe.

Jeg har vel funnet ut at problemene ikke starter før til helgen, men frem til da skal det gå helt fint!!
Dessuten tror jeg lissom at jeg sparer så enormt mye penger, så da kan jeg shoppe litt ekstra neste uke hehe.

Ha en fortreffelig kveld folkens!!!
Hva gjør dere i kveld??

Vi prekææææs :))

1 kommentar:

  1. Nei - farris er jo vann. Og kulepenner... nå vet jo ikke jeg hvilket kosthold du har sånn til vanlig, men hos oss går de helt klart ikke i kategorien mat. Så jeg tror du kan være helt trygg!

    Og du vet jo hva jeg har gjort i kveld;-) Såååå stolt!
    Ha en fin kveld Eva,
    klem fra Hanne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...