torsdag 16. juni 2011

Big bang theory


Hah - trodde dere at jeg skulle ha en lang forklaring på mitt syn på The big bang?? Ønsker dere at jeg skal ta en real forklaring på hvordan verden ble til, og hva som skjedde der og da??

Nei nei, jeg skal tipse dere om noe MYE bedre - nemlig tv-serien Big Bang Theory!
Dersom dere IKKE har fått med dere en episode av dem, så anbefaler jeg det på det sterkeste. Tv Norge sender dette hver kveld kl 18 og så har de noen kvelder også (her burde jeg sikkert ha sjekket opp dette, og derfor skrevet ned nøyaktig klokkeslett og kanaler som dette vises - jeg er er rett og slett for lat, samtidig som jeg satser på at dere har kunnskap nok til å finne ut av dette selv. Om dere IKKE har det, sleng frem google.no og søk på tv program. Da vil det sikkert komme opp noe)

Jeg flirer....jeg ler høyt og jeg ler så jeg gråter.
Dette fenger faktisk store deler av husstanden vår, så vi sitter nå foran tv-skjermen og flirer annenhver gang!! Nerder på sitt aller aller beste!

The one and only Sheldon Cooper



 
Min anbefaling denne uken : The Big Bang Theory!

3 kommentarer:

  1. BBT er en av mine favoritt serier! Marius hater den :p til bursdagen fikk jeg en dvd med big bang theory av bestekompisen min. Det tok noen minutter før jeg skjønte at det var xxx versjonen jeg hadde fått, haha!:p

    SvarSlett
  2. Hahaha så det finnes en slik versjon også ja. Ehhh nei jeg klarer meg meget godt med originalen jeg hihi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...