fredag 24. juni 2011

En mann og hans gressklipper...

Det finnes ting vi kvinner IKKE skal legge oss borti. 
Dette er f.eks valg av gassgrill - her har vi tydeligvis ikke nok kunnskap om grillingens verden, og det er kun menn som kan ta den avgjørelsen om hva slags type og hvor stor grill man skal ha.

En annen ting er bilmotorer - vi damer skal absolutt ikke ha mer kunnskap om bilmotorer enn menn. Jeg tror dette har noe med mannefølelsen å gjøre, men tror ikke jeg skal gå noe nærmere inn på dette heller.

Og så har vi GRESSKLIPPER. Hva er det med menn og gressklippere???? Jeg ser at uansett (ja ikke alltid, men nesten da, men det funker så godt å overdrive i bloggen min) hvor stor plen som folk har, så skal mannen kjøpe seg en MEGASTOR gressklipper, og ja - traktorgressklipper.
Lykken er å klippe plenen tydeligvis!!! Jeg kan svært så ofte finne samboer på dette beist av en gressklipper (som vi bare selvfølgelig måtte ha, det var faktisk KUN DEN SOM FUNKET til vårt formål) Og han ser ofte gjerne så lykkelig ut der han sitter (gjerne på kvelden 17.mai går det visst fint å klippe plen).

Når jeg da har lyst til å være "verdens beste samboer" så går jeg ut med en øl til han også, samt plasserer en skål med peanøtter på verandaen -slik at han kan ta seg noen pauser der.
Jeg kan da være snill innimellom jeg også!!!

6 kommentarer:

  1. Du er jo alltid snill

    SvarSlett
  2. siden du er anonym, vet jeg jo ikke hvem du er - men du tar dessverre feil. Jeg er ei møkkakjærring innimellom :(

    SvarSlett
  3. Det er bare meg <3 <3 <3 Mona

    SvarSlett
  4. Når det gjelder grill, så er har jeg ord å si for det er jeg som står ute halve året og lager middag og gressklipperen har jeg valgt ettersom det er jeg som klipper plenen her i gården. Men motoren på bilen har mannen ansvaret for å kunne mest om.

    SvarSlett
  5. Høres ut som gressklipping er en trivelig affære i ditt hjem.

    Med vennlig hilsen

    Gressklipper-avdelingen i Mascus Norge

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...