torsdag 16. juni 2011

Eva som hattedame

Alle fine fruer har hatt!! Jeg er ingen fin frue, men jeg har allikevel lyst på hatt. Nå må jeg legge til at jeg tidligere har prøvd meg på caps, buff og slike ting - og det resulterer faktisk ALLTID at jeg ligner på en sopp!!
Men nå har jeg store planer om å slenge meg med på hattetrenden.


Så - hvem av alternativene under tror dere passer til mitt soppe-hode????






For har jeg en slik hatt, så må jeg jo også automatisk bli prinsesse???
For alle prinsesser bruker jo slike hatter!!!!

FOR TENK!!!

2 kommentarer:

  1. er jo ikke baaare fine fruer som går med hatt. Cowboyer f.eks, de bruker hatt hele tiden;) SYnes du skal gå for den blå med dusk på, den tror jeg passer fint:p

    SvarSlett
  2. Japp, eg også tror jeg blir nydelish med den duskehatten :))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...