torsdag 5. mai 2011

Pyton start på dagen

I dag var en slik dag. 


Det er noe med det å våkne, titte på klokka - se at den viser 07.58.

Sakte men sikkert demrer det:
 "hmmm jeg har da arbeid i dag, klokka er 07.58 
- FAEN JEG STARTER PÅ JOBB KL 08"
Og da satter jeg i gang med å virre rundt som ei forvirra høne. Tror jeg var på kjøkkenet 3 ganger før jeg fikk tulla meg inn på badet (ikke vet jeg hva jeg trodde jeg skulle finne på kjøkkenet)
Så var det å ringe jobben og forklare at "JEG KOMMER SNART, JEG KJØRER NÅ......"

Og når klea var på, bustehodet gredd, sminken slengt på 
- så husket jeg at jeg måtte innom butikken før arbeid i dag!!!
Heseblesende løp jeg inn på jobben 08.40, 
overstresset og mindre fornøyd!!!

2 kommentarer:

  1. Uff, kjipt å forsove seg! men det skjer alle iblant:)

    SvarSlett
  2. Fort gjort, men fryktelig kjedelig ja!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...