lørdag 21. mai 2011

Det bare blir sånn...

At det skjer rare ting med meg, DET trenger ingen å prøve å motbevise - det er bare sånn. 
Men jeg lurer litt på hvorfor??
Jeg jobber i helsevesenet -i 3delt turnus (dag, kveld og natt) og stortrives med det. Torsdag natt til fredag var jeg på jobb, og hadde en helt vanlig nattevakt.
Fredag morgen skulle starte med et møte med fagleder kl 08.30 før jeg skulle dra hjem. Nå trenger INGEN av dere å tvile på mitt morgentryne, men akkurat på fredag følte jeg meg ganske så uthvilt egentlig og klar for møte.

Midt under møtet, får jeg servert kaffe og vi diskuterer og er engasjert- det er da jeg oppdager JEG HAR PÅ MEG SKJORTA MI VRANG!!! Asså nå er ikke fagleder en skremmende sjef som jeg er redd, men det gir et noe bedre inntrykk dersom jeg faktisk viste at jeg klarer å kle på meg selv!!

Men historien ender jo ikke der - for da jeg forteller dette til ei venninne, og sier "og fagleder bare lo" så står hun der overrasket og sier "FORTALTE DU DET TIL HAN??????"
Kansje jeg ikke burde ha gjort det??? Burde jeg ha holdt kjeft??? Dersom svaret på disse to spørsmålene er JA - så må jeg bare innrømme at jeg sliter big time.

Dere forstår : at når jeg så at jeg hadde skjorta vrang, så knakk jo jeg sammen i latter og spratt opp for å vise han det!!! Asså - sensur er ikke min sterke side!!!
Igjen - FORT GJORT!!!!

1 kommentar:

  1. hehe altså, han/hun lo jo! Hadde vært verre om du fikk et stramt blikk tilbake:P

    Så lenge du ikke vrengte den tilbake mens du sto der i bare Bhen så tror jeg du er safe;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...