mandag 23. mai 2011

Hverdagslykke vs hverdagens-mas!!

Klarer du å se:
- En fridag som kan starte med god frokost og en stor kaffekopp?

Eller ser du:
- En stressende fridag som skal brukes til husvask, butikktur og div annet?

Har du en flink samboer som bidrar til å få huset til et hjem og familien til å ha det bra??
Eller - har du altfor mye å gjøre, og irriterer deg over at andre ikke ser dette og hjelper deg mer??

Er livet ditt bra, men med ulike mål og visjoner du strekker deg mot for å øke din livskvalitet?
Eller - har du tenkt at dersom du oppnår dine mål, DA skal det bli bra å være deg??

Dette er små stikkord fra min helt vanlige hverdag. 
Er jeg sliten og lei ser jeg ofte alt fra ståsted nr 2. Har jeg overskudd og energi ser jeg ting fra ståsted nr 1. Jeg har også blitt mer bevisst mine tanker og prøver å finne det som er positivt fremfor 
å grave meg ned i det som er negativt. 
Enkelt NOPE - men det har uten tvil en positiv innvirkning
 på livet mitt dersom jeg klarer det!!


Hva med dere?? Stopper dere opp og ser dere selv litt utenfra noen ganger, og klarer å skifte fokus slik at ting blir litt bedre???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...