torsdag 19. mai 2011

Mann med hatt = dårlig bilkjører????

Jeg liker ikke å sigmatisere, men jeg klarer ikke heeeelt å la være heller.

Til dags dato, tror jeg ikke at jeg har opplevd å komme kjørende bak en bil 
hvor sjåføren er en eldre mann med hatt - som IKKE har irritert meg grenseløst!!!

Det er noe helt spesielt med eldre menn med hatt 
- tror det har med hatten å gjøre. 
Når de får på seg hatten, DA SKAL TING GÅ SAAAAAKTE!! 
Ofte i en grønn eller rød bil + sjåfør med hatt = 60 i 80 sona (og da snakker jeg ikke om at det er glatt, hinder i veien eller slike ting) nei rett og slett MUSEFART på en fin veistrekning. Åhhhh asså, blodtrykket mitt øker bare når jeg skriver dette innlegget!! Og det sier nå litt.
Og om ikke det er nok - de skal ligge midt i veien, så det jaggu er umulig å kjøre forbi også!!

Men når jeg endelig klarer å kjøre forbi da, så ser jeg den gamle mannen med hatt, ved siden av sitter en gammel dame med veska i fanget. De er så blide og fornøyde og er sikkert ut på tur. Så når jeg kjører forbi, synker blodtrykket og jeg tenker at = sånn vil jeg bli når jeg blir gammel også!! Jeg vil på tur med samboeren, hvor vi skal nyte veien, turen og ha med kaffe på thermos + kvikk lunch!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...