torsdag 26. mai 2011

Hvem er Evas venner?

Jeg lever et ganske så "normalt" liv på Frøya. Jeg har samboer og bonusbarn, jeg jobber i helsevesenet og jeg trives med livet mitt. Jeg engasjerer meg i enkelte saker, samt holder meg oppdatert på det som skjer rundt i den store vide verden. Det er sikkert ganske mange ting jeg burde ha brukt mer tid på/mindre tid på etc, og det vil være rare ting jeg får med meg, samt sikkert store ting jeg burde ha fått med meg.

Halvparten av dere har sikkert falt av nå, og jeg skal komme til poenget mitt ganske så snart. Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker å oppnå med å skrive bloggen min. Det er nå en "tulleblogg" med svada mest, samt innslag av litt seriøse temaer og andre ting som opptar meg og mine.

Men mange av mine venner og omgangskrets har helt andre erfaringer, opplevelser og meninger enn meg. De har kunnskap, meninger og tanker som jeg ikke har, og som jeg kansje også er glad jeg ikke har. De har opplevd oppturer, nedturer, funnet styrke samt kansje gått på "snørra"

 Samtidig er det slike ting som gjør alle til ulike individer, ingen er like men alle er like mye verdt.

Fremover har jeg derfor spurt noen om har hatt lyst til å skrive et par gjesteinnlegg her på bloggen min. Dette er folk som jeg respekterer veldig, og som har noe jeg er imponert, stolt eller facinert av.  Håper dere også vil ha glede av dette, for mange har kansje et syn eller noen opplevelser som er så langt vekk fra våre egne - at vi glemmer at de kansje eksisterer!!

Nysgjerrig??? Håper det :))))


Les i morgen :)))))

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...