mandag 16. mai 2011

Butikker som tar sko-ansvar!!

To av husets sjefer på 5,5 år trengte nye sko, og jeg er ganske godt på
klikke meg inn på div. nettsteder jeg 
- så SKO ble bestilt i en raaasende fart. 
Sportsmann.no er et sted vi liker her i huset.
 Bra klær, bra kvalitet og veldig bra priser.
De hadde diverse kampanjer på sko for litt siden, så jeg bestilte derfra.

Det ble tøffe Puma-sko
Var da ikkeno å si på dem!!!


 Converse FAKE, men det bryr i alle fall ikke de seg om
Asså, de var utrolig fine - men det var lissom noe som ikke HEEEELT stemte

Nå er det en liten stund siden jeg så gutta sist, men jeg tror ikke helt at en tvilling har 
utviklet enorm groing-på en fot!!

En sko i 3 nr større enn den andre!!!
Jaja - godt jeg tok vare på returlappen. 

Regner nemlig med at mini-sjef ønsker 
sko som passer på BEGGE beina!!!

1 kommentar:

  1. Kjempe stilige sko:) hehe..den ene foten er alltid litt større en den andre, men da er det vel snakk om mm ikke flere cm:p

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...