søndag 8. mai 2011

Jentekveld

Finnes ikke noe bedre enn en real skravlekveld med gode venninner, 
masse deilig mat og litt godt i glassene. 
Jeg liker veldig godt å ordne i stand til fest, 
og koser meg med matlaging, bordpynting og planlegging.

Her får min nevrotiske planleggings-side fritt utløp. 
Det skrives lister, planlegges og handles. 


Det har ALDRI blitt som jeg har planlagt, men neste gang - så setter jeg i gang på akkurat samme måte.

Fredag nå var jentekveld!
 3 jenter som skravler seg slitne, og ler på seg allergiske reaksjoner. 
Jeg ordnet mat, og satte et par flasker jordbærvin til kjøling. 
Dette er egentlig oppskrift på hverdagslykke!!


reker
loff
smør
majones
sitron
jordbær
musserende vin
kake

Og da kan jeg også GI BLAFFEN i at duken burde vært besøkt med et strykejern, og at jeg glemte å støvsuge før de kom.
 Maten var knallgod og selskapet perfekt!!

3 kommentarer:

  1. Du e ei så god vertinne du Eva,hva kjempekoslig som bestandig:-)

    SvarSlett
  2. Du er nå ganske så enkel å gjøre fornøyd da Renate :))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...